woensdag 30 oktober 2013

geproefd en goedgekeurd: Iraans (alcoholvrij) bier



Ik ben absoluut geen bierdrinker en ook alcohol-vrij bier valt bij mij niet in de smaak. Maar Iraans alcoholvrij bier met fruit wilde ik wèl es proeven. In de plaatselijke Iraanse winkel was er keuze uit granaatappel-bier, ananas-bier en limoen-bier. Ik heb het laatste geproefd op een zonnige herfstdag en ik moet zeggen: het viel in de smaak! Het houdt perfect een evenwicht tussen een hele lichte moutsmaak, een fris sprankelende limoen-toets en niet overdreven zoet en dat alles in een mooi flesje. Ideaal voor een feestje met drinkers en niet-drinkers zou ik zo denken... Of met familie!





Omdat in Iran, de consumptie van alcohol verboden is, is overal alcoholvrij bier in verschillende smaken te krijgen. Appelbier was de favoriet van mijn vriend, we zijn er nog naar op zoek in België.

Lili







Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...